تجهیز خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه شهید چمران تا قبل از شهریورماه

تجهیز خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه شهید چمران تا قبل از شهریورماه

  • تجهیز خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه شهید چمران تا قبل از شهریورماه

    معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد تجهیز خوابگاه‌های دخترانه حضرت معصومه (س) تا پیش از شهریور امسال به اتمام برسد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد تجهیز خوابگاه‌های دخترانه حضرت معصومه (س) تا پیش از شهریور امسال به اتمام برسد.

    حمیدرضا غفوری با اشاره به تجهیز خوابگاه‌های دخترانه حضرت معصومه (س) گفت: هرساله با اتمام امتحانات و تخلیه خوابگاه‌ها، اقداماتی برای تجهیز خوابگاه‌ها انجام می‌شود که امسال این اقدامات همزمان با روزهای پایانی برگزاری امتحانات آغاز شد.

    وی گفت: این اقدامات در چند بخش دفتری، ستادی و اجرایی انجام‌شده که در بخش دفتری صد در صد کار‌ها ازجمله خرید و سفارش‌ها و مکاتبات لازم در این‌باره انجام‌شده است.

    معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: در بخش اجرایی نیز بیش از ۳۰ درصد کار پیشرفت داشته که از جمله اقدامات در این بخش می‌توان به بهسازی و تجهیز خوابگاه‌ها به کولر، تقویت برج خنک‌کننده اشاره کرد.

    غفوری افزود: تمامی اعتبارات هزینه شده برای تجهیز و بهسازی خوابگاه‌ها تاکنون از محل اعتبارات دانشگاه تأمین‌ شده و اگر مسئولان به وعده‌های خود مبنی بر تخصیص منابع مالی به این دانشگاه عمل کنند، بی‌شک می‌توان اقداماتی اصولی برای رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی انجام داد.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: